donderdag, augustus 10, 2006

For Enzo


and for his parents and brother who will have to say farewell to him tomorrow. Enzo was only 16 months old when he died on monday on his big brothers birthday. And only 9 months when he lost conscience still eunexplained for as far as I know. I never met him nor his family anywhere else then in the computer. I've been thinking about this little boy a lot though this week and the last months. If you are a praying person could you say a prayer for him his parents grandparents and brother? I know it will mean a lot to them..

3 opmerkingen:

elianne zei

ik ben geen praying person, maar stil worden is misschien wel hetzelfde.

mirjam zei

Heel toevallig kom ik hier op jouw blog terecht. Ik weet dat Enzo zeven maanden was toen hij bewusteloos raakte door zuurstofgebrek toen hij even onderuit was gegleden in zijn kinderstoel. De afgelopen maanden heb ik nog vaak even aan hem en zijn familie gedacht en me afgevraagd hoe het hen ging. En nu lees ik dit. Ook ik ben stil en wens dit lieve sterke jongetje een goede reis en zijn familie kracht en liefde.

monique zei

Dat is heel erg triest zeg,ik ben ook geen praying person maar ik zal wel aan ze denken.